Wednesday, August 17, 2011

Shopping in LA


Beauty:

Good NightSleep Tight!  J XOXO Nicky  

3 comments:

  1. Hej där...lite nyfiken på vem du är ;) du har fångat mitt intresse...
    Som jag tror du skrev till mig fast du kanske uttryckte dig annorlunda..."det känns som vi är lika"
    Var bor du? Vad gör du? Hur gammal är du?
    Ahh du behöver inte svara, jag är bara så nyfiken.

    Kram Mrs G

    ReplyDelete
  2. Mrs G: :Vad roligt att du känner så :) tycker väldigt mycket om din blogg och du verkar också vara en intressant person! Jag vill helst inte lämna ut för mycket info om mig själv, trivs bra med att vara lite anonym. Känns obehagligt att vara så fullständigt utlämnad på nätet. Men jag måste erkänna att jag är lite paranoid när det gäller sånt :)

    Det jag kan berätta för dig är att jag är sambo sen många, många år tillbaka, är i trettioårsåldern och har inga barn. Jag är utbildad Visual Merchandiser och har tidigare jobbat på ett stort möbelvaruhus i Skåne som dekoratör. Just nu jobbar jag lite som VM konsult med uppdragsgivare I Ungern, där jag är född.

    Min dröm är att bosätta mig någon annanstans än Sverige, något varmt land, driva en livsstilsbutik…kanske :) Ja, där har du mig i ett nötskal :) Hoppas du känner att du fick lite svar på dina frågor! :) Kram

    ReplyDelete
  3. Ahh men det har jag full respekt för...så därkände jag verkligen också när jag började med min blogg, då när allt skrevs på engelska och nästan bara handlade om resor. Sen hände något och sakta men säker så förändrades bloggen åt det er personliga hållet och det kändes ok ändå...fast allt avslöjar jag inte ;)
    Gillar din blogg och mystiken som gör mig lite nyfiken..
    Jag delar din dröm...och vet du, vi kommer att ses fler gånger!

    Kram Mrs G

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to post your comments. Your support is greatly appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...